Page 20 - np lishka feb2024 02
P. 20

‫משולחנם של סוכני ביטוח‬

    ‫מה לעשות? לעשות!‬

                                                                           ‫סו"ב רן ברודי‬

‫לא פעם אנו חווים שינויים בשגרה כפי שאנו מכירים אותה‪ ,‬וב‪ 5-‬השנים האחרונות חווינו (ועודנו‬
                                                                        ‫חווים) שני אירועים משמעותיים כאלה‪.‬‬

                                                                                    ‫קורונה ואירועי ה‪7.10-‬‬
‫המשותף לשני המקרים היא ההתמודדות עם מציאות שלא חווינו עד כה ושהכניסה אותנו לסוג‬
‫של "קפאון"‪ .‬בתוך המציאות הזו‪ ,‬אנו עדיין אמורים לנהל שגרת חיים‪ ,‬הן פרטית והן עסקית‪ ,‬עד‬

                                                                                                           ‫כמה שניתן‪.‬‬
‫ברמה העסקית‪ ,‬צריך לעצור לחשוב ולחשב מסלול מחדש‪ ,‬זמני או קבוע‪ ,‬כך שנצליח להמשיך‬

                                                        ‫לנהל את העסק שלנו באופן מיטבי בהתאם למצב‪.‬‬

‫ב"ברודי ליברמן ניהול ביטוח ופיננסים" חווינו האטה משמעותית בגיוס עובדים חדשים במעסיקים‬
                                                  ‫בהם אנו מטפלים ואף פיטורי עובדים וצימצומי כח אדם‪.‬‬

‫בנוסף לכך‪ ,‬הבהלה בשווקים גרמה לבלבול ודאגה בקהל לקוחותינו בנוגע לנכסים המנוהלים‬
                                                                                                                 ‫דרכינו‪.‬‬

                                                                                   ‫מיד הבנו שאנו צריכים לפעול‪.‬‬

                                                                                              ‫אז מה עשינו?‬
‫‪ .1‬פילחנו את התיקים ואפיינו את הלקוחות בהתאם לרוח התקופה‪ :‬צפי חסכון קצר‪ ,‬בינוני וארוך‪.‬‬

                ‫‪ .2‬איזנו את השקעות הלקוחות וביצענו פיזור בין היצרנים ואפיקי ההשקעה השונים‪.‬‬
                         ‫‪ .3‬דיוורנו את הלקוחות והבהרנו שאין לבצע מהלכים פזיזים ויש להיעזר בנו‪.‬‬

              ‫‪ .4‬ביצענו פעולות שיווקיות כמו פנייה ללקוחות עבר שעברו מעסיקים או פדו כספים‪.‬‬

‫בנוסף לכך‪ ,‬ברמה העסקית‪ ,‬ביצענו טיוב בכל ההוצאות של הסוכנות וניסינו להתייעל ולהתאים‬
                                                                                    ‫עצמנו עסקית לרוח התקופה‪.‬‬

                                                                                                      ‫לסיכום‪,‬‬
                                                                 ‫כשהסביבה משתנה המציאות מחייבת אותנו‬

                                                                   ‫לבצע שינויים ולהתאים את העסק שלנו‬
                                                                                                                 ‫למצב‪.‬‬

                                                                      ‫זו התקופה שלקוחות מחפשים את הערך‬
                                                                                   ‫המוסף שלנו ביחס למתחרים‪.‬‬

‫צילום‪ :‬אופיר אברהמוב‬

                      ‫‪20‬‬
   15   16   17   18   19   20   21   22