Page 20 - np lishka feb2024 02
P. 20
משולחנם של סוכני ביטוח
מה לעשות? לעשות!
סו"ב רן ברודי
לא פעם אנו חווים שינויים בשגרה כפי שאנו מכירים אותה ,וב 5-השנים האחרונות חווינו (ועודנו
חווים) שני אירועים משמעותיים כאלה.
קורונה ואירועי ה7.10-
המשותף לשני המקרים היא ההתמודדות עם מציאות שלא חווינו עד כה ושהכניסה אותנו לסוג
של "קפאון" .בתוך המציאות הזו ,אנו עדיין אמורים לנהל שגרת חיים ,הן פרטית והן עסקית ,עד
כמה שניתן.
ברמה העסקית ,צריך לעצור לחשוב ולחשב מסלול מחדש ,זמני או קבוע ,כך שנצליח להמשיך
לנהל את העסק שלנו באופן מיטבי בהתאם למצב.
ב"ברודי ליברמן ניהול ביטוח ופיננסים" חווינו האטה משמעותית בגיוס עובדים חדשים במעסיקים
בהם אנו מטפלים ואף פיטורי עובדים וצימצומי כח אדם.
בנוסף לכך ,הבהלה בשווקים גרמה לבלבול ודאגה בקהל לקוחותינו בנוגע לנכסים המנוהלים
דרכינו.
מיד הבנו שאנו צריכים לפעול.
אז מה עשינו?
.1פילחנו את התיקים ואפיינו את הלקוחות בהתאם לרוח התקופה :צפי חסכון קצר ,בינוני וארוך.
.2איזנו את השקעות הלקוחות וביצענו פיזור בין היצרנים ואפיקי ההשקעה השונים.
.3דיוורנו את הלקוחות והבהרנו שאין לבצע מהלכים פזיזים ויש להיעזר בנו.
.4ביצענו פעולות שיווקיות כמו פנייה ללקוחות עבר שעברו מעסיקים או פדו כספים.
בנוסף לכך ,ברמה העסקית ,ביצענו טיוב בכל ההוצאות של הסוכנות וניסינו להתייעל ולהתאים
עצמנו עסקית לרוח התקופה.
לסיכום,
כשהסביבה משתנה המציאות מחייבת אותנו
לבצע שינויים ולהתאים את העסק שלנו
למצב.
זו התקופה שלקוחות מחפשים את הערך
המוסף שלנו ביחס למתחרים.
צילום :אופיר אברהמוב
20