סדנת חווית לקוח
בעידן אוטומציה ובוטים
סדנא פרונטאלית ליישום חווית לקוח בחיי העבודה בעולמות הביטוח, תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית מתקדמים.
בסביבה דינאמית ומשתנה חשוב להתקדם, להחכים ולא להישאר מאחור! אנו חיים במורכבות בעולם ה-VUCA אשר משפיעה גם על תחום הביטוח שמשמעותו הינה:
- Volatility - תנודתיות; המציאות בה אנו פועלים עלולה להיות נפיצה, להשתנות בין-רגע מבלי שתהא לנו אפשרות להיערך כראוי.
- Uncertainty - אי-וודאות; קושי לצפות את ההתהוות העתידית ובהבנה של המציאות בהווה.
- Complexity - מורכבות; המרכיבים השונים של המערכת קשורים זה בזה, ושינוי בהיבט אחד עשוי להשפיע על היבטים אחרים לגמרי.
- Ambiguity - עמימות; קושי להבחין בין המרכיבים השונים, קושי להבין לאן אנו מבקשים ללכת וכיצד לעשות זאת.
במהלך הסדנא תיחשפו לכלים פרקטיים בעידן האוטומציות אשר מטרתם הינה הגדלת נתח הארנק מהלקוחות.
כמו כן, נלמד כיצד להכין קמפיין שיווקי מבוסס אוטומציה ומהי המשמעות של הטמעת בוט במשרדכם.
מנחה: ירין פלד, בעל וותק בתחומי שיווק דיגיטל ומכירות בעולמות הביטוח של מעל 20 שנה. בשנים האחרונות הוא מתמקד בחדשנות ודיגיטציה לטובת סוכני הביטוח; ממקימי הפורום לחדשנות לסוכני הביטוח- Agentech Israel.
לתשומת לבכם, הסדנא תלווה גם ע"י חברות בוט אשר יעניקו הסבר פרקטי ליישום במשרד הסוכן.
מועד: 11/01/24 יום חמישי מהשעה 10:00-13:00
מיקום: מרכז ההכשרה- רח' המסגר 42, קומה 8, ת"א (בניין דקר).
עלות הסדנא: 400 ש"ח+מע"מ.
עלות הסדנא לחברי לשכה- 300 ש"ח+מע"מ.
לקבלת מחיר חבר לשכה יש להזדהות עם הפרטים האישיים באזור האישי.
מספר המשתתפים מוגבל, מומלץ לשריין מקומות!
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מרכז ההכשרה בטלפון 03-6366514.