סוכנים/ות יקרים/ות,

 

להזכירכם כי בהתאם להוראות חוזר שירות סוכנים ויועצים (חוזר מס' 2022-10-15 ; עדכון אחרון מיום 29.11.22) על בעל רישיון לקבוע אמנת שירות שתכלול, לכל הפחות, את זכויות לקוחותיו והתייחסות לעקרונות הקבועים בחוזר, לרבות זמני מענה לפניות של לקוחות.

על אמנת השירות להיות מפורסמת במקום זמין ללקוחותיו של בעל הרישיון וכמו כן, באתר האינטרנט שלו (ככל וקיים).

לנוחיותכם, מופץ בשנית אמנת שירות מוצעת כפי שזו נוסחה על-ידי המחלקה המקצועית-משפטית בלשכה.

 

בברכה,

יניב מאיר, עו"ד

יועץ מקצועי ללשכת סוכני הביטוח