Page 22 - lishka Dec 2024
P. 22

‫ריאיון עם אלקנית עוז‪:‬‬
‫המרצה המובילה בתחום תכנון‬

                ‫הפרישה בישראל‬

                                     ‫אלקנית עוז‪:‬‬           ‫השבוע הסתיימו שני קורסים מוצלחים לתכנון‬
                             ‫זו אכן נקודה שאנחנו‬           ‫פרישה במכללה לביטוח ופיננסים‪ ,‬וקיבלנו‬
                              ‫מודעים אליה‪ ,‬ולכן‬            ‫לא מעט תגובות שמשבחות אותך כמרצה‬
                              ‫החלטנו ליישם פתרון‬           ‫הטובה ביותר בתחום‪ .‬מה לדעתך הופך את‬
                             ‫חדש במחזורי הלימוד‬            ‫הקורס הזה לכל כך משמעותי עבור סוכני‬
                           ‫הבאים‪ .‬אנחנו נשיק מיני‪-‬‬
                      ‫קורס בן שלושה מפגשים‪,‬‬                                                              ‫הביטוח?‬
‫מעין מכינה‪ ,‬שמיועד לסוכנים חסרי ניסיון‪.‬‬
‫במפגשים האלו נסקור את מגוון המוצרים‬                                                             ‫אלקנית עוז‪:‬‬
‫הפנסיוניים‪ ,‬כך שכשנגיע לקורס עצמו‪ ,‬כל‬                      ‫תודה רבה על המחמאות! תכנון פרישה הוא‬
‫המשתתפים יתחילו מנקודת מוצא אחידה‪.‬‬                         ‫לא רק מקצוע‪ ,‬אלא שליחות‪ .‬סוכני ביטוח‬
‫המטרה שלנו היא ליצור כיתה שמלמדת‬                           ‫פנסיוניים נדרשים כיום לתת מענה הוליסטי‬
‫בהרמוניה‪ ,‬ולאפשר לכולם להפיק את המרב‬                       ‫שמסייע ללקוחות לא רק לחסוך‪ ,‬אלא גם‬
                                                           ‫לתכנן חיים כלכליים יציבים לאחר הפרישה‪.‬‬
                                              ‫מהקורס‪.‬‬      ‫הקורס נותן להם כלים מקצועיים ותפיסה‬
                                                           ‫רחבה שמכינה אותם להיות מתכנני פרישה‬
‫הקורסים שלך זוכים להערכה רבה‪ ,‬אך יש‬                        ‫ברמה הגבוהה ביותר‪ ,‬מתוך הבנה שהלקוחות‬
‫הטוענים שהם עדיין אינם כוללים מספיק‬                        ‫שלהם זקוקים לא רק לידע טכני‪ ,‬אלא גם‬
‫פרקטיקה‪ .‬כיצד אתם מתכוונים להעניק‬
                                                                                   ‫לליווי אישי‪ ,‬רגשי ומקצועי‪.‬‬
       ‫לתלמידים את הניסיון הנדרש בתחום?‬
                                                           ‫עם זאת‪ ,‬נשמעת ביקורת על כך שרמת הידע‬
                                     ‫אלקנית עוז‪:‬‬           ‫של התלמידים אינה אחידה‪ ,‬מה שגורם‬
‫אנחנו מודעים לכך שהפרקטיקה היא חלק‬                         ‫לעיכוב בקצב הלמידה של חלק מהתלמידים‬
‫בלתי נפרד מההכשרה של מתכנן פרישה‬                           ‫המנוסים יותר‪ .‬כיצד אתן מתכננים להתמודד‬
‫מקצועי‪ .‬למטרה זו יש לנו את תכנית הליווי‬
                                                                                               ‫עם האתגר הזה?‬

                                                       ‫‪22‬‬
   17   18   19   20   21   22   23   24