הצעתי לסייע לסוכני הביטוח חברי הלשכה בשני תחומים שבוודאי מעסיקים אותם ואת לקוחותיהם.

תביעות נזקי רכוש ותביעות כספיות, תחומים  אלו הינם בבסיס העיסוק המקצועי שלי משנת 1974 מאז שהקמתי את משרדי.

אני עוסק בתחום האזרחי בוגר במשפטים של אוניברסיטת תל אביב משנת 1971. נשוי ואב לשתי בנות (אחת מהן עורכת דין במשרדי) וסב ל-6 נכדים, משרדי בעיר תל אביב.

משך השנים ייצגתי חברות ביטוח בתחום תביעות השיבוב ורכשתי ניסיון רב בניהול ההליכים הקרויים תביעות פח. ערך מוסף עבורי הוא מיזוג שביצעתי עם משרד עו"ד אורון שתחום עיסוקו דיני תעבורה והמשרד הממוזג יתן ערך לידע הנרחב ומומחיות משרד אורון, בסינרגיה עם הטבת נזקי הרכוש הנובעים מאירוע תעבורה, שבהם עיקר עיסוקנו.

עם השנים עברתי לייצוג מבוטחים אשר אין להם כיסוי ביטוחי או כאלה אשר הכיסוי הביטוחי שלהם נדחה בשל התאונה את ניסיוני זה אעמיד היום לשירותכם במלחמתכם בהגנת המבוטח.

תחום נוסף בו רכשתי מומחיות הנו בתחום התביעות הכספיות, משך שנים ארוכות יצגתי מספר בנקים, חברות מסחריות ורשויות מקומיות ובכולם ניהלתי הליכי תביעה או הגנה הנובעים מהתקשרויות מסחריות, חוזים והתחייבויות.

המשרד נותן גם תשובה בתחום ההוצאה לפועל, אני חבר פורום ההוצאה לפועל של לשכת עורכי הדין וכל נושא המסתיים בפסק דין זוכה להמשך במשרדי ולא מועבר לאחר ואני עוסק גם בגביית הכספים המגיעים ללקוח או בהגנה על זכויותיו לרבות בהליכים של חדלות פרעון (עניני פשיטת רגל).

בשני נושאים אלו כוונתי לסייע לכם, בייצוג הלקוח המעורב  באירוע תאונה ונזק, הגנה על זכויותיו מכוח פוליסת הביטוח ובליווי העסקים המסחריים של לקוחותיכם ושלכם, מיצויי זכויות על פי דין בכל תחום המשפט המסחרי.

עשרות השנים בהן צברתי ניסיון, רשימת הלקוחות אותן מחזיק משרדי משך שנים, הם עדות ליכולת והרצון לעמוד גם לימינכם בתחום העיסוק שלכם ולהקל עליכם בהתמודדות היומיומית.

OWNER_VI_ID: 49972, MD.VI_ID: 0, AI.AI_ID: 81, MESSAGE_SEND_TO(MEMBER || OWNER): SEND_TO_OWNER