עדכון מס' 7 הוועדה קיימה את ישיבתה הרבעונית כישיבת זום ביום חמישי 09/11/2023.

על סדר היום:

ישיבה מיוחדת לאישור החלטות הוועד המנהל. טרם העלאה לאישור והמועצה הארצית בדבר  מבצע "כיפת ברזל" לחברי הלשכה – בדגש על אישור הקריטריונים לקבלת סיוע כספי מהלשכה.

נכחו בישיבה:- סו"ב איציק אורן – יו"ר ועדת הביקורת,, סו"ב אורנה יחזקאל – סגנית יו"ר הוועדה  וחברי הוועדה – סו"ב איגור מורי, סו"ב יהודה צורים, סו"ב משה בן עמי והמוזמנים – רו"ח קובי נבון– מבקר הפנים, עו"ד פיאד טמיש, יועמ"ש הלשכה. סו"ב מכלוף אורון יו"ר הוועדה לקשרי סוכנים  בלשכה, מר דרור שלו – מנכ"ל הלשכה וגב' נורית סימן טוב- מזכירת הוועדה. סו"ב אורון מכלוף ביקש להשתתף בישיבה כדי להסביר את החלקים הרלוונטיים במבצע כיפת ברזל לסוכנים.

בישיבה קיבלו החברים הסבר ממצה ממנכ"ל הלשכה דרור שלו  , מאורון מכלוף ומפיאד טמיש.

הנושאים להם נדרשה הוועדה עסקו בחלקים מהמבצע להם יש עלות כספית ישירה ללשכה – במיוחד לעניין קרן החירום (סיוע כספי) ורכיב מימון חדש של שירותי תפעול על חשבון הלשכה ובפרט בקריטריונים המזכים באותם שני רכיבים שנזכרו לעיל במסגרת תכנית "כיפת ברזל".

החלטות:

הוועדה אישרה את כל פרטי המבצע כולל החלקים הדורשים מימון ישיר של הלשכה. הוועדה ביקשה להוסיף לקריטריונים המוצעים, קריטריון נוסף שחוסם את האפשרות לקבל סיוע כאמור – זאת בנוגע לחברי הוועד המנהל או קרוביהם כמי שלא זכאים לשום הטבה במסגרת ההטבות הניתנות לחברים, כפי שמקובל בנוגע לחברי וועדת הביקורת.

במהלך הישיבה הועלתה הסתייגות בנוגע לגובה התקבול לסוכן נזקק שיענה על הקריטריונים הדרושים, מתוך הבנה שסכום זעום של כ – 5,000 ₪ (במקרה המקסימלי) למשפחה לא יפתור שום בעיה. כמו כן שמטרותיה של העמותה הן לאמץ פתרונות שיאפשרו לסוכן להמשיך פעילות במידת האפשר.

יו"ר הוועדה לקשרי סוכנים – שכנע את חברי הוועדה שבמפגשים אישיים אותם ערך עם חברי לשכה שנפגעו בנזקים ישירים ו/או עקיפים במלחמה, אכן זקוקים גם לסכום המדובר (קטן ככל שיהיה), הוועדה שוכנעה ואישרה את כל מבצע "כיפת ברזל" לחברי לשכת סוכני הביטוח בישראל.

כתמיד, אנו מודים לחברינו הטובים עו"ד פיאד טמיש ורו"ח קובי נבון על עזרתם המקצועית והטובה בדרך ניהול הישיבות וקבלת ההחלטות.

נשוב לעדכן אתכם בתום ישיבת הוועדה הקרובה.

בשם כל חברי הוועדה – אורנה יחזקאל, איגור מורי, גיל בנון, יהודה צורים, מאיר קדוש, ומשה בן עמי.